طراحی سایت اختصاصی - An Overview

Wiki Article

خدمات بهینه سازی و سئو سایت موجب بالا رفتن رتبه  شما در گوگل در نتیجه بازدید کنندگان بیشتر شده.

اگر جواب سوال خود را دریافت نکردید با کارشناسان ما در میان بگذارید

بله و ما این کار را به صورت رایگان برای شما انجام خواهیم داد، مگر در صورتی که شما خود از قبل با مدیریت وبسایت آشنایی داشته باشید.

وب سایت اختصاصی اگر بهینه سازی نشده باشد. هیچ ارزشی ندارد چرا که شانس زیادی برای دیده شدن در میان سایت های دیگر ندارد. کاربران اینترنت برای سرچ، یک کلمه کلیدی یا عبارتی را در گوگل وارد میکنند.

کسب و کار اینترنتی بدون داشتن استراتژی های سئو محکوم به شکست است بنابراین توصیه می شود حتما از تجربیات یک متخصص سئو برای سایت خود استفاده کنید.  

طبیعتاً هیچ کس دوست ندارد که وب سایتی کپی یا مشابه با سایر سایتهای موجود در وب داشته باشد. اگر شما هم با ما هم عقیده هستید و از انبوه قالبهای تکراری، ظاهرهای یکدست و بدون خلاقیت سایتهای وردپرسی و سایر پلنها، یا سایتهایی که بسیار به چشم دیده اید خسته شدید، بهترین گزینه برای شما طراحی یک وسایت اختصاصی است.

استعفای نماینده فرانسوی به دلیل خرید لباس زیر از بودجه پارلمان

طراحی سایت اختصاصی این امکان را فراهم میکند. که یک سایت از ابتدا برنامه نویسی شده و امکانات خاص و ویژه مطابق با سلیقه شما به سایت اضافه شود.

اعلام برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

مزیت بسیار مهمتری که در سایتهای اختصاصی دیده میشود، طراحی و کدنویسی آن است که کاملا متناسب با نیاز شما ، هویت برند و به صورت اختصاصی صورت میگیرد. قالبهای آماده همانطور که از نامشان پیداست ممکن است در بسیاری از سایتهای دیگر به کار روند و این برای معرفی یک برند ضعف بزرگی است، ضمن اینکه بسیاری از امکانات منحصر به فرد یک سایت مثل سیستم خرید و فروش، باشگاه مشتریان و ... به هیچ وجه در قالبهای وردپرس یا آماده طراحی سایت اختصاصی وجود نداشته و تنها به وسیله کدنویسی اختصاصی در آن سایت به وجود آمده است.

ساخت سایت برای کسب وکارها یک مزیت محسوب میشود. و شما متوجه خواهید شد سایتی بسیار متفاوت نسبت به رقبای خود خواهید داشت. این موضوع را درنظر بگیرید که ما اگر به درخواست شما از مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنیم.

در قسمت قبل با فرانت اند و بک اند سایت به خوبی آشنا شدید و دیدید که هر کدام چه وظایفی بر عهده دارند، با این مقدمه به توضیح سایت های استاتیک می پردازیم. در سایت های استاتیک در واقع تنها قسمت فرانت طراحی سایت اختصاصی اند کار انجام می شود، یعنی هر کدام از صفحات یک سایت به صورت جدا طراحی شده و در سرور بارگذاری می شوند. در سایت های استاتیک مدیر سایت نمی تواند محتوای سایت را تغییر دهد و برای تغییر دادن آن یا باید خود طراحی سایت را یاد بگیرد یا باید یک طراح سایت را استخدام کند تا تغییراتی که می خواهد را بتواند انجام دهد.

مدت زمان انجام یک پروژه طراحی سایت، کاملا بستگی به ویژگی‌ها و گستردگی آن دارد.

مسکو: سلاح‌های آمریکایی را در نزدیکی اودسا منهدم کردیم/ راه حل جدید پوتین برای دور زدن تحریم ها

Report this wiki page